2012 m. gegužės 16 d., trečiadienis

Braškių sirupas


Viriaus pabandymui, nes mėgstu sirupus visur ♥ Gavos (bent mums) idealus, todėl skubu dalintis receptu! Aš ėmiau:

~ 300 g braškių, pjaustytų gabaliukais
250 g cukraus
250 g vandens
1/2 vanilės ankšties

Į vandenį suberti cukrų bei įdėjus vanilės ankštį (pirma šią išgremžti, sudėti tiek vidų tiek ankštį) užkaisti. Virti vis pamaišant 10-15 min. Tada sudėti braškes ir toliau virti 20-25 min. 
Nusikelti nuo ugnies, perkošti, užkaitinti ir susipilstyti į sterilius indus. Man gavos dvi tokios mažos bonkelės :) Skanaus! 

11 komentarų:

  1. Apsiseilėjau! Tikrai :) Nors tas sirupas man kaip ir nėra toks aktualus, bet foto privertė apsiseilėti :)
    Ir buteliukai faini :) aš LT ieškau ko nors panašaus įvairaus dydžio ir nerandu...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nemėgsti sirupų? man tai jie liuks gėrimuos, ant ledų ir t.t.
      O buteliukų tai čia visur yra kur pirkti. Man patinka kad jie praktiški tokie, nereikia kamštelių niekur ieškoti :) Tikiuos ir tu tokių kada kur rasi.

      Panaikinti
    2. Vilma, pasidairyk "Prismoj", mačiau ten kažką panašaus.

      Panaikinti
    3. Aguonėle, ne tai, kad nemėgstu, bet tiesiog nepasigendu :) Yra - gerai, nėra - irgi gerai :)
      Julija, ačiū, reikės paieškoti!

      Panaikinti
    4. Vilma, jei yra šeimoje alaus mėgėjų, tai paieškok tarp alaus "Vilniaus statinių" alaus. Mažuose skaidriuose labai panašiuose buteliukuose. Tik alus ten kaip bomba 9%.

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. Tai puiku, nes kitaip negražiai su kabančia atrodytum :)

      Panaikinti
  3. Kiek ilgai galima tokį sirupą laikyti? Ir jį geriau laikyti šaldytuve ar kaip ir visus kitus konservus ilgesnį laiką kur nors sandėliuke (sterilizavus buteliuką ir sandariai uždarius)?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš manau kad jį galima kaip kokias uogienes laikyti, t.y. vėsiai. Gi šitiek cukraus dedas! Skaičiau, jog įdėjus citrinos dar geriau išsilaiko sirupas. Pati laikau rūsyje arba šaldytuve.

      Panaikinti
  4. na va ir as aju antra karta darysiu ir is dvigubos normos,skaniu.ir dar pasigirsiu ir as gavaiu matavimo saukstelius ir dar taip pigiai.aciu gero sekmadienio iki sekancio

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails