2011 m. kovo 6 d., sekmadienis

Vištienos suktinukai


Kartais atsidarai šaldytuvą ir tik tada nusprendi... aha, šiandien vakarienei bus... Šiems suktinukams turėjau 2 vištienos krūtinėles, kurias iš storio į tris dalis supjausčiau. Tada pamušiau tarp maistinės plėvelės įsidėjus kad nesuplyštų. Padruskinau ir pipirinau. Aptepiau varškės sūreliu su žolelėmis, uždėjau tarkuoto sūrio bei juostelę plonai pjaustyto rūkyto kumpelio ir susukau. Skystą sviestą pyliau į keptuvę, įdėjau 2 ketvirčiais pjaustytus svogūnus bei  suktinukus ir apkepiau iki gražaus rudumo. Užpyliau ~150 ml balto vyno bei ~150 ml vištienos sultinio ir uždengus troškinau 20 min. Po 10 min apverčiau kartą mėsytę.
Suktinukus išsiėmiau o skystį su svogūnais sutryniau blenderiu. Šaukštą sviesto išsilydžiau ir jame pakepiau kokį gerą šaukštą miltų. Tada supyliau per sietelį sutrintą skystį ir užviriau kad sutirštėtų. Pasaka koks skanus nuo vyno ♥                              

4 komentarai:

  1. Man patinka tokie paprasti kulinariniai šedevrai. Esu kažką panašaus kepus iš veršienos, Provolne sūrio ir špinatų - įdarui. Man sūris išsilydė ir ištekėjo, atrodė neišvaizdžiai, nors buvo skanu. Matyt, varškė perpus su sūriu išgelbėtų reikalą. Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na man kažkiek sūrio išbėgo, bet tikrai ne visas ;)
    Ir šiaip kur tik galiu ten dedu varškės sūrelį :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na man sūris irgi patekėjo biškiuką, tačiau šiaip labai skanu ir minkštutėliai suktinukai gavosi. Super :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir aš, ir aš išbandžiau šį skanumėlį :) Ačiū už pasidalintą receptuką, labai gelbsti kai nebesugalvoju ką čia pasigaminti skanaus :) Kartosiu tikrai ne kartą :) Dar kartą AČIŪŪŪŪ ;)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails